ВІДОКРЕМЛЕНИЙ СТРУКТУРНИЙ ПІДРОЗДІЛ
НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ БІОРЕСУРСІВ І ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯ УКРАЇНИ
БЕРЕЖАНСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ
       
 
A
A
A

Аналіз відкритого уроку

При вивченні та пізнанні фізичних явищ важливе значення у навчальному процесі відіграє експеримент. Важливою органічною частиною начально виховного процесу, яка безпосередньо пов′язана з навчальним експериментом, дослідами є лабораторна робота. Саме тут виявляється роль фізичного експерименту як джерела знань та критерію істинності теорії. У процесі лабораторної роботи студенти набувають навичок використання приладів, лабораторного обладнання, спеціалізованого програмного забезпечення; оволодівають умінням обробки результатів експерименту та вимірювань; навичками узагальнення та систематизації явищ природи.
31 травня 2016 року викладачем циклової комісії фізико - математичних дисциплін, інформатики та обчислювальної техніки Циган І.П. було проведене відкрите лабораторне заняття на тему «Визначення прискорення вільного падіння за допомогою математичного маятника» в групі ЕкБ -11м. Присутні - викладачі, завідувачі відділень та навчально – методичної лабораторії відмітили високий рівень проведення відкритого заняття, використання інноваційних методів навчання та інформаційно – комунікативних технологій, активну роботу студентів та якісну підготовку викладача до заняття.

 

Р.Я. Ломницька
викладач циклової комісії фізико математичних дисциплін, інформатики та обчислювальної техніки

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ



Платформа MOODLE


Електронна бібліотека


Щоденний розклад занять