ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ КАРАНТИНУ

ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ КАРАНТИНУ

id: 1485 
Ритми життя коледжу Перегляди: 914

Організація дистанційної освіти під час карантину відбувається завдяки роботі зі створення та якісного наповнення навчально-інформаційного порталу MOODLE організованої ще у 2014 році директоркою коледжу Світланою Пилипишин.

На платформі Moodle розміщені усі необхідні для студентів навчальні матеріали (розроблено понад 80% електронних курсів з дисциплін). В електронних навчальних курсах містяться теоретичні ресурси, методичні рекомендації, презентації, завдання для виконання практичних та лабораторних робіт, завдання для поточного контролю та підсумкової атестації.

1

Заняття проходять дистанційно згідно з розкладом.

34567891011

У коледжі широко використовується безкоштовний пакет спеціалізованого хмарногопрограмного забезпечення й інструментів для спільної роботи G SuiteforEducation. Варто відзначити простоту та зручність роботи з даними сервісами. Їх інтерфейс інтуїтивно зрозумілий: за кілька років використання ресурсів G SuiteforEducation в коледжі, не було жодного випадку, щоб студент потребував додаткових інструкцій або пояснень щодо роботи з ними. Педагогу, щоб навчитися працювати з даними сервісами, достатньо кількох занять доповнених самостійною роботою вдома. Адаптивний (респонсивний) дизайн забезпечує коректне відображення сайтів на мобільних пристроях. Завдяки цьому для роботи з ресурсами, створеними на G SuiteforEducation студенти можуть використовувати власні мобільні телефони. Відсутність реклами є надзвичайно вагомою перевагою для будь-якого навчального інтернет-ресурсу.

12

Значно легше й ефективніше до ЗНО готуватися разом з однолітками, які складатимуть ті самі предмети. Це і обмін думками, і можливість бути «тренерами» один для одного, і сама атмосфера, що не дає занудьгувати. Із запровадженням карантину пов’язаного із COVID-19 підготовка до ЗНО переходить у русло дистанційної роботи студентів. У коледжі для підготовки до ЗНО та вивчення загальноосвітніх дисциплін використовується, окрім Moodle, освітні платформи iLearn – (https://ilearn.org.ua/) та Prometheus – (https://prometheus.org.ua).

У сьогоднішніх реаліях самоорганізація – один із ключових чинників не тільки в освітньому процесі, а й уповсякденному житті.

З минулого року в коледжі функціонує мережева академія Cisco, курси якої проходять студенти спеціальності 123 «Комп’ютерна інженерія».

Компанія Cisco розуміючи складність навчання в умовах карантину надала усім бажаючим безкоштовний аккаунт для освітян на 90 днів в системі для дистанційного навчання CiscoWebex. Даний ресурс дозволяє залучати до 200 учасників в одній відеоконференції тривалість якої не обмежена.

Наш заклад скористався цією нагодою і отримав окремий обліковий запис в системі CiscoWebex. Даний ресурс досить зручний у використанні, має багато можливостей для взаємного спілкування, підходить при проведенні лекційних занять, семінарів та нарад.

Таку нараду а точніше засідання циклової комісії фізико-математичних дисциплін та інформаційних технологій було проведено з викладачами комісії для ознайомлення з можливостями CiscoWebexTraining.

13

Викладачіциклової комісії фізико-математичних дисциплін та інформаційних технологій використовуютьплатформу G SuiteforEducation, а саме «GoogleClassroom» – ідеальний ресурс для дистанційної роботи з студентами.

1415

 

 

Google – сайти.

1617

 

 

Moodle.

18192021

Освітній портал Всеосвіта

22

Студентам надаються консультації, поради щодо виконання домашніх завдань та опрацювання тем.

Викладачі беруть участь у онлайн-вебінарах та інтернет конференціях, удосконалюють електронні курси.

2324

Олег Калатало,
Заступник директора з навчальної роботи