Відокремлений структурний підрозділ

БЕРЕЖАНСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ

Національного університету біоресурсів і природокористування України

A
A
A

МИТТЄВОСТІ ЖИТТЯ КОЛЕДЖУ

Всеукраїнський фестиваль-конкурс "ЗЛАТА ФЕСТ - 2024"
Відкриття лабораторії Комп’ютерних систем та мереж
Краса в серці: благодійний конкурс краси та грації у Бережанському фаховому коледжі
ІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Проблеми та перспективи розвитку освіти, науки та технологій в Україні та світі»
Карпати зачаровують красою
Засідання ради роботодавців
День Знань 2023
УКРАЇНА ТРИМАЄ СТРІЙ! З ВІРОЮ В ЗСУ!
БЕРЕЖАНСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ

Відкрите заняття з фізики

1
Педагогічна майстерність — це високе мистецтво навчання і виховання,
що постійно вдосконалюється, доступне кожному педагогу,
основу якого складають професійні знання, вміння і здібності”
А. Макаренко

Фізика є однією з найважливіших наук. Вона справила настільки серйозний вплив на життя людства, що цього просто неможливо не помітити. Заслуги фізики важко переоцінити.

Так що ж вона дала людству? Щоб відповісти на це питання, досить озирнутися навколо. Завдяки відкриттю та вивченню електрики люди користуються штучним освітленням, їх життя полегшують незліченні електричні пристрої. Дослідження фізиками електричних розрядів привело до відкриття радіозв’язку. Саме завдяки фізичним дослідженням у всьому світі користуються інтернетом і мобільними телефонами.

Непросте завдання стоїть і перед педагогами в рамках такої науково-технічної революції. Адже, найголовнішим завданням педагога на кожному занятті є активізація пізнавальної діяльності студентів. Саме з такою метою, викладач циклової комісії фізико-математичних дисциплін, інформатики та обчислювальної техніки Ломницька Роксолана Ярославівна провела відкрите заняття з фізики на тему «Розв’язування задач на застосування законів збереження та руху рідин і газів», де застосувала елементи інтерактивних технологій, творчі проблемні завдання, які забезпечують розвиток тих здібностей і якостей, які перебувають у стадії формування кожного студента.

Адже, в інтерактивних методиках акцент переноситься з програми навчання на особу учня, розвиток його компетенцій. Учні є активними здобувачами знань шляхом власних пошуків, експериментів та помилок. Роль вчителя при цьому – допомогти, порадити, створити передумови для активного експериментування і пошуків. На даному відкритому занятті використовувалися також і інноваційні технології. Особливо хочеться відзначити, що моделювання різних явищ ні в якому разі не замінює  “живих” дослідів (що власне і було доказано на даній парі), та в поєднанні з ними дозволяє на більш високому рівні пояснити зміст того чи іншого матеріалу. Такі заняття викликають в учнів справжній інтерес, примушують працювати всіх і якість знань при цьому помітно зростає.

IMG 1112IMG 1113IMG 1114IMG 1122Інтерактивні методи навчання пов’язані з роботою учнів у групах (парах). Так групу К-11М було поділено на дві підгрупи, які ціле відкрите заняття проводили змагання. Це, в свою чергу, полегшує процес навчання, урізноманітнює його, робить приємнішим, оживляє атмосферу в групі, Учні, які здобувають знання і вміння активно, є більш самостійними, критичними, легше формулюють і висловлюють свою думку, охоче і відвертіше беруть участь у виступах.

IMG 1129IMG 1132IMG 1141

За результатами даної відкритої пари можемо зробити висновок, що методика використання таких нестандартних, поки що, мультимедійних уроків значно підвищує зацікавлення учнів предметом фізика. Сучасні технічні можливості дозволяють нам відобразити ті процеси, які до цього ми могли лише уявити в своїй голові. Все це дозволяє вивести сучасне заняття на якісно новий рівень: підвищувати статус вчителя; впроваджувати в навчальний процес інформаційні технології; розширювати можливості ілюстративного супроводу уроку; використовувати різні форми навчання та види діяльності в межах одного уроку; ефективно організовувати контроль знань, вмінь та навичок учнів; полегшувати та вдосконалювати розробку творчих робіт.

Системне запровадження цих технологій в повсякденне життя сприятиме тому, що студенти поступово опановують її не лише як навчальну технологію, вміння самостійно вчитися, критично мислити, але й використовувати свої знання у повсякденному житті. Бо саме початкова ланка є фундаментом формування критичного мислення як пріоритетного напрямку виховання особистості сучасної молодої людини.

Циган І.П.,
викладач циклової комісії фізико-математичних наук,
інформатики та обчислювальної техніки
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Оновлені статті

 
Шановні ВИКЛАДАЧІ!
Інформаційні матеріали на сайт Коледжу необхідно надсилати на поштову скриньку
 Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
 

НАШІ ОСВІТНІ ПРОГРАМИ



Економіка
Первинні посади:
  • диспетчер виробництва
  • технік з планування
  • технік з підготовки виробництва
  • технік з нормування праці
  • ревізор з економічних питань
  • організатор діловодства
Облік і оподаткування
Первинні посади:
  • технік з планування
  • бухгалтер
  • касир-експерт
  • інспектор з інвентаризації
  • інспектор-ревізор
  • фінансовий менеджер
  • аудитор
Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок
Первинні посади:
  • фінансовий менеджер
  • фінансист в банках
  • головний бухгалтер
  • директор страхових компаній
  • фахівець з цінних паперів
  • дилер
Підприємництво та торгівля
Первинні посади:
  • директор підприємства
  • керівник магазину
  • менеджер з торгівлі
  • фахівець з біржової торгівлі
  • керівник магазину
  • комерсант
  • торговельний брокер
Екологія
Первинні посади:
  • Таксидерміст
  • Фахівець з біотехнології
  • Асистент біолога
  • Асистент хіміка
  • Технік-лаборант (біологічні дослідження)
Комп’ютерна інженерія
Первинні посади:
  • Технік програміст
  • Фахівець з інформаційних технологій
  • Фахівець з комп’ютерної графіки(дизайну)
  • Фахівець з розроблення комп’ютерних програм
Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка
Первинні посади:
  • технік-електрик
  • електрик дільниці
  • електрик цеху
  • електродиспетчер
  • електромеханік
  • електромеханік дільниці
Садово-паркове господарство
Первинні посади:
  • завідувач розсадника
  • керівник у лісовому господарстві
  • керівник у природно-заповідній справі
  • майстер зеленого господарства
Агроінженерія
Первинні посади:
  • завідувач майстерні
  • керуючий дільницею (сільськогосподарською)
  • технік з механізації процесів
  • майстер з експлуатації та ремонту машин і механізмів
  • слюсар з паливної апаратури
Автомобільний транспорт
Первинні посади:
  • механік автомобільної колони
  • механік з ремонту транспорту
  • начальник відділу транспорту
  • майстер з ремонту транспорту
  • начальник майстерні
Соціальна робота
Первинні посади:
  • Соціальний працівник
  • Фахівець із соціальної допомоги вдома
  • Фахівець із соціальної роботи
  • Асистент викладача із соціальної педагогіки
  • Інспектор з соціальної допомоги

Карта тривог України

 

© 2024 Your Company. Designed By JoomShaper

Відокремлений структурний підрозділ

БЕРЕЖАНСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ

НУБіП України

Адреса:

 вул. Академічна 20, м. Бережани,
Тернопільська обл., Україна, 47501

 (03548) 2-24-82   096 760 79 16

vp_batk@ukr.net   batcnubip@nubip.edu.ua

 

Національний університет біоресурсів

і природокористування України

Адреса:

 03041, Україна, м. Київ,
вул. Героїв Oборони, 15.

 (044) 527-82-42

 rectorat@nubip.edu.ua

 
 

Навігація