(03548) 2-24-82     096 760 79 16  batcnubip@nubip.edu.ua

 

ВІДОКРЕМЛЕНИЙ СТРУКТУРНИЙ ПІДРОЗДІЛ

БЕРЕЖАНСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ

НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ БІОРЕСУРСІВ І ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯ УКРАЇНИ

        logo icon purple small logo icon purple small
 
A
A
A

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ УСНОЇ СПІВБЕСІДИ ДЛЯ ВСТУПУ НА ОСНОВІ ОКР «КВАЛІФІКОВАНИЙ РОБІТНИК»

На випробуванні, яке проходить у формі індивідуальної усної співбесіди, для вступу на основі ОКР «Кваліфікований робітник», абітурієнту пропонується 5-6 питань. Рівень знань оцінюється за якістю відповідей на поставленні питання.

Результати проведення випробування оцінюється за 200-бальною шкалою.

Особи, рівень знань яких оцінено нижче 100 балів, до участі у конкурсі для зарахування на навчання за результатами не допускаються.

200-бальна шкала Вимоги до рівня знань
100

-  не повна відповідь (але не менш 60 % потрібної інформації) з незначними помилками у відповідях;

- обрано не раціональний підхід до викладення відповіді.

105

- розкрита тільки менша частина основних понять;

- не точно використані основні категорії і поняття;

- дані не повні відповіді за змістом питань;

- не наведено приклади, які б ілюстрували теоретичні положення;

- виникли проблеми в обґрунтуванні висновків, аргументацій;

- немає відповіді на більшість додаткових питань.

110

- розкрита тільки менша частина основних понять;

- не точно використані основні категорії і поняття;

- дані не повні відповіді за змістом питань;

- не наведено приклади, які б ілюстрували теоретичні положення;

- виникли проблеми в обґрунтуванні висновків, аргументацій.

115

- розкрита тільки менша частина основних понять;

- не точно використані основні категорії і поняття;

- дані не повні відповіді за змістом питань;

- не наведено приклади, які б ілюстрували теоретичні положення.

120

- розкрита тільки менша частина основних понять;

- не точно використані основні категорії і поняття;

- дані не повні відповіді за змістом питань;

- частково наведено приклади, які б ілюстрували теоретичні положення.

125

- розкрита тільки менша частина основних понять;

- не точно використані основні категорії і поняття;

- дані не повні відповіді за змістом питань;

- не наведено приклади, які б ілюстрували теоретичні положення;

- діалог з екзаменатором не вийшов;

- виникли проблеми в обґрунтуванні висновків, аргументацій.

- частково відповідає на   додаткові питання.

130

-  розкрита тільки менша частина основних понять;

- не точно використані основні категорії і поняття;

- дані не повні відповіді за змістом питань;

- не наведено приклади, які б ілюстрували теоретичні положення;

- діалог з екзаменатором не вийшов;

- виникли проблеми в обґрунтуванні висновків, аргументацій;

- відповідає на більшість додаткових питань.

135 - розкриті основні поняття.
140

- розкриті основні поняття;

- сутність питань розкрита повно, логічно.

145

- розкриті основні поняття;

- сутність питань розкрита повно, логічно;

- використані приклади , що ілюструють теоретичні положення.

150

- розкриті основні поняття;

- сутність питань розкрита повно, логічно;

- використані приклади , що ілюструють теоретичні положення;

- представлені різні точки зору на проблему.

155

- розкриті основні поняття;

- сутність питань розкрита повно, логічно;

- використані приклади , що ілюструють теоретичні положення;

- представлені різні точки зору на проблему;

-  відповіді обґрунтовані та послідовні.

160

- розкриті основні поняття;

- сутність питань розкрита повно, логічно;

- використані приклади , що ілюструють теоретичні положення;

- представлені різні точки зору на проблему;

- відповіді обґрунтовані та послідовні;

- повно і оперативно надані відповіді на додаткові запитання.

165 - відповідь повна, логічна, системна і містить аналіз.
170

- відповідь повна, логічна, системна і містить аналіз;

- повністю обґрунтовано ситуації пов’язані з фаховою спрямованістю.

175

- відповідь повна, логічна, системна і містить аналіз;

- повністю обґрунтовано ситуації пов’язані з фаховою спрямованістю;

- використані приклади, що ілюструють теоретичні положення.

180

- відповідь повна, логічна, системна і містить аналіз;

- повністю обґрунтовано ситуації пов’язані з фаховою спрямованістю;

- використані приклади, що ілюструють теоретичні положення;

- представлені різні точки зору на проблему.

185

- відповідь повна, логічна, системна і містить аналіз;

- повністю обґрунтовано ситуації пов’язані з фаховою спрямованістю;

- використані приклади, що ілюструють теоретичні положення;

- представлені різні точки зору на проблему;

- відповіді обґрунтовані та послідовні.

190

- відповідь повна, логічна, системна і містить аналіз;

- повністю обґрунтовано ситуації пов’язані з фаховою спрямованістю;

- використані приклади, що ілюструють теоретичні положення;

- представлені різні точки зору на проблему;

- відповіді обґрунтовані та послідовні;

- оперативно надані повні відповіді на запитання.

195

- відповідь повна, логічна, системна і містить аналіз;

- повністю обґрунтовано ситуації пов’язані з фаховою спрямованістю;

- використані приклади, що ілюструють теоретичні положення;

- представлені різні точки зору на проблему;

- відповіді обґрунтовані та послідовні;

- оперативно надані повні відповіді на запитання;

- частково розкриті і вжиті основні поняття.

200

- відповідь повна, логічна, системна і містить аналіз;

- повністю обґрунтовано ситуації пов’язані з фаховою спрямованістю;

- використані приклади, що ілюструють теоретичні положення;

- представлені різні точки зору на проблему;

- відповіді обґрунтовані та послідовні;

-  оперативно надані повні відповіді на запитання;

- сутність питань розкрито повно;

- розкриті і точно вжиті основні поняття;

- приведено правильний узагальнюючий висновок.

Публікації у яких оновлено інформацію

 

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ



Платформа MOODLE


Електронна бібліотека


Щоденний розклад занять