Викладачі коледжу прийняли участь у ІV Міжнародної науково-практичної конференції «Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності»

Викладачі коледжу прийняли участь у ІV Міжнародної науково-практичної конференції «Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності»

id: 1915 
Освітня діяльність Перегляди: 469

 15 квітня 2021 року на базі Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти відбулася ІV Міжнародної науково-практичної конференції «Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності». Конференція зібрала учасників з різних областей України та інших країн, які із задоволенням ділились досвідом.

13

УЧАСНИКІВ КОНФЕРЕНЦІЇ ПРИВІТАЛИ:

Головко Михайло Йосипович, кандидат економічних наук, голова Тернопільської обласної ради.

Петровський Олександр Миколайович, кандидат історичних наук, доцент, директор Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти.

Хома Ольга Зіновіївна, начальник управління освіти і науки Тернопільської обласної державної адміністрації.

Бауер Томас, доктор наук, професор, Erasmus – координатор, керівник міжнародного відділу Віденської педагогічної вищої школи (Австрія).

Зейнеп Баглан Озер, доктор філологічних наук, професор, професор кафедри російської мови та літератури Анкарского університету Хаджи Байрама Вели (Турецька республіка).

Петрик Влоджімєж, кандидат соціологічних наук, проректор з наукових і навчальних питань Люблінської Школи Вищої (Польща).

ЦІКАВИМИ ТА КОРИСНИМИ БУЛИ ДОПОВІДІ:

Цвер Анджей Маріан, кандидат педагогічних наук, проректор з організаційних справ Вищої Школи Туризму та Іноземних Мов ( Польща).

УПРАВЛІНСЬКО-ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ СУПРОВІД ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРАЦІВНИКА ЗЗСО ЩОДО РЕАЛІЗАЦІЇ ПОЛОЖЕНЬ ПРОФЕСІЙНОГО СТАНДАРТУ ВЧИТЕЛЯ

Петровський Олександр Миколайович, кандидат історичних наук, доцент, директор Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти (м. Тернопіль)

ПРОФЕСІЙНО-ОСОБИСТІСНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ВЧИТЕЛЯ – ВАЖЛИВИЙ ПОКАЗНИК ЯКОСТІ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ У ЗАКЛАДІ ОСВІТИ

Зварич Ганна Володимирівна, заступник начальника управління освіти і науки Тернопільської обласної державної адміністрації.

СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ З ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ОСОБИСТОСТІ

Вітенко Ігор Михайлович, кандидат географічних наук, доцент, заступник директора з науково-методичної роботи та міжнародного співробітництва Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти (м. Тернопіль)

8

ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОСТУПНОЇ ТА ЯКІСНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ ВЛАДИ

Моравська Наталія Степанівна, начальник управління Державної служби якості освіти у Тернопільській області (м. Тернопіль)

9

УЧИТЕЛЬСТВО В ЄВРОПІ: ІННОВАЦІЙНІ ОРІЄНТИРИ ДЛЯ УКРАЇНИ

Локшина Олена Ігорівна, доктор педагогічних наук, професор, член-кореспондент НАПН України, завідувач відділу порівняльної педагогіки Інституту педагогіки НАПН України (м. Київ)

СИСТЕМНИЙ ПІДХІД ДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТВОРЧОГО РОЗВИТКУ ВЧИТЕЛЯ НУШ В ІННОВАЦІЙНОМУ ПРОСТОРІ ІНСТИТУТУ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ

Капінус Наталія Олександрівна, завідувач відділу початкової освіти, старший викладач кафедри психології та розвитку особистості Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (м. Слов’янськ)

ФОРМУВАННЯ МЕТОДИЧНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У СТУДЕНТІВ МАГІСТЕРСЬКОГО РІВНЯ ПІДГОТОВКИ

Булда Анатолій Андрійович, доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри педагогіки та психології вищої школи Національного педагогічного університету ім. М. Драгоманова (м. Київ)

ПЕДАГОГІЧНА КУЛЬТУРА: АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ТЕОРІЇ І ПРАКТИКИ

Вихрущ Анатолій Володимирович, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри української мови Тернопільського національного медичного університету імені І.Я. Горбачевського (м. Тернопіль)

10

ПРОФЕСІЙНА МОБІЛЬНІСТЬ ПЕДАГОГА ЯК ОБОВ’ЯЗКОВА УМОВА ЯКОСТІ НАВЧАННЯ В ПЕРІОД ПАНДЕМІЇ

Сотніченко Ірина Іванівна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки, психології та менеджменту освіти КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів» (м. Біла Церква)

РОЛЬ ПЕРЕДОВОГО ДОСВІДУ В СИСТЕМІ ФОРМУВАННЯ УСПІШНОЇ ДИНАМІКИ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОСТІ

Іванюк Інна Володимирівна, кандидат педагогічних наук, директор Тернопільського НВК «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-правовий ліцей №2» (м. Тернопіль)

ТЕХНОЛОГІЯ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ ЯК ТРЕНД СУЧАСНОЇ ОСВІТИ

Климчук Анна Юріївна, вчитель-методист, вчитель фізики Теребовлянського  ЗЗСО І-ІІІ ст. № 2 (м. Теребовля)

Опісля цікавих доповідей учасники конференції почали роботу за такими секціями: Секція І «Якість вищої освіти: система неперервної освіти, підготовки і підвищення кваліфікації професійних кадрів», Секція ІІ «Професійний розвиток педагога: вітчизняний і зарубіжний досвід», Секція ІІІ «Психолого-педагогічний супровід професійного зростання вчителя в контексті реалізації концепції «нова українська школа»», Секція IV. «Інноваційні педагогічні технології в контексті сучасних суспільних викликів», Секція V «Особливості професійної діяльності педагога в умовах пандемії», Секція VІ «Діяльність педагога в умовах інклюзивного освітнього середовища», Секція VІІ «Особистісний і професійний розвиток керівних кадрів закладів освіти в умовах децентралізації влади»

17111415

16 квітня продовжила роботу конференція Майстер-класами.

У конференції прийняли участь викладачі коледжу ВСП «Бережанський фаховий коледж НУБіП України». Вони отримали цікаву і корисну систематизовану інформацію за інноваційними технологіями навчання. Досвід передових педагогів України та світу буде застосовано в діяльності нашого коледжу.

Викладачі коледжу
Маріанна Михайлишин,
Василь Лещук,
Ірина Тернова