ВІДКРИТЕ ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ З ДИСЦИПЛІНИ

ВІДКРИТЕ ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ З ДИСЦИПЛІНИ "ЕКОНОМІЧНИЙ АНАЛІЗ"

id: 2212 
Освітня діяльність Перегляди: 297

3 грудня 2021 року викладачка Уляна ДУДКА провела відкрите практичне заняття з дисципліни "Економічний аналіз" на тему «Аналіз витрат на виробництво продукції».

23

Під час заняття було висвітлено актуальність даної теми. Для актуалізації опорних знань застосовувались інтерактивні завдання із використанням інформаційних технологій, адже виникнення та розвиток інформаційного суспільства передбачає широке застосування інформаційно-комунікаційних технологій в т.ч. і у освітньому процесі. З огляду на сучасні реалії, викладач повинен вносити в освітній процес нові методи подачі інформації.

4

5Після опитування здобувачам освіти були представлені ситуаційні завдання. Метод ситуаційних завдань стимулює розвиток проникливості та є формою перевірки знань, розвиває здатність відокремлювати важливе від тривіального, виховує почуття відповідальності в процесі навчання. Використання кейс-методики дозволяє не лише активізувати пізнавальний інтерес, але й сприяє розвитку дослідницьких, комунікативних та творчих навичок. Найголовнішою навичкоюпід час вирішення ситуаційних завдань є вміння під професійним кутом зору сприймати будь-яку наочну, вербальну інформацію, самостійно осмислювати, приймати рішення, оцінюючи його можливі наслідки, визначати оптимальні шляхи реалізації цього рішення. Здобувачі освіти також проводили розв'язання завдань з допомогою табличного процесора Excel тав робочому зошиті. Інформаційною базою розрахунків виступали дані передового підприємства Бережанського району, що дало можливість оцінити реальний стан справ. Викладачка продемонструвала високий рівень знань дисципліни, можливості поєднання традиційних та інтерактивних методів навчання.

Заняття проведене на високому науковому танавчально-методичному рівні й одержало схвальні відгуки.

Ірина ТЕРНОВА,
завідувачка відділення економіки та прикладної екології