Кейс-заняття з природничих дисциплін

id: 820 
Освітня діяльність Перегляди: 1859

IMG adb3c6959b1672d22a3d78ba15112a46 V

18 травня 2018 року в групах Ео-31М, Ек-21М, ЕкЕо-11М викладачами циклової комісії природничих дисциплін Дворською Л.А., Сновидою М.П. та Соколовською І.Я. проведено інтегроване кейс-заняття на тему: «Природні ресурси Латинської Америки, їх хімічний склад та екологічні наслідки від використання».

IMG 180f369abd9d07cc161fb1ea99d73141 VIMG ed5932b85f059176534cb5883e95b5fe VIMG 7f1f49d58fa27550d5f31db7dff00242 VIMG 9fa5ac5def1d8dadaa7bdc4da7739242 VСитуаційна вправа або кейс – це опис конкретної ситуації, який використовується як педагогічний інструмент, що допомагає студентам з предметів географія, хімія та екологія в комплексі глибше зрозуміти тему, розвинути уявлення, отримувати додаткову інформацію, поєднати теоретичні знання з реаліями життя та інше.

IMG 1c7649beca941058467cc00484e019b0 VIMG 4ad7791782be6338f22954671e035ef7 VВикладачами під час заняття використовувалася  мультимедійна презентація, роздатковий матеріал (колекції мінералів), таблиці, географічні карти та різноманітні відеофрагменти. Студенти брали активну участь у роботі в групах, дискусії.

Вивчивши природні ресурси Латинської Америки, студенти проаналізували їх хімічний склад та екологічні наслідки від їх використання, чим досягли поставленої мети заняття.

Дворська Л.А., Сновида М.П. та Соколовська І.Я.,
викладачі циклової комісії природничих дисциплін