Курси підвищення кваліфікації директорів аграрних технікумів і коледжів

id: 1137 
Інші події Перегляди: 1088
0 02 04 7cbf993e77e84044f750dbf55ada180dabcd5302eb1d1896570c985f67013bd2 593d8adb
Кращий керівник той, кому вистачає розуму,
щоб підбирати підходящих людей для роботи, яку потрібно виконати,
і досить стриманості, щоб не втручатися в їхню роботу, поки вони її виконують
Рузвельт Франклін

Завдання, що стоять перед українською освітою, потребують принципово кардинальних змін у кадровій політиці в галузі вищої, фахової передвищої, професійно-технічної освіти, насамперед формування плеяди енергійних високопрофесійних управлінців – керівників закладів освіти, які відповідали б вимогам сьогодення. Тим паче, що проблема кадрового супроводу освітньої реформи має, на мою думку, загальнодержавне значення. Хорошими керівниками не народжуються, ними стають, комусь для цього замало іноді і багаторічної управлінської праці, а хтось уміє заволодіти колективом уже з перших місяців. Відрадно, коли є кому допомогти, навчити, скерувати. В цьому руслі неоціненно потрібною, корисною, важливою є діяльність ДУ НМЦ «Агроосвіта».

З 01 по 12 квітня була слухачем курсів підвищення кваліфікації директорів аграрних технікумів і коледжів, у рамках яких була проведена Всеукраїнська науково-практична конференція «Фахова передвища освіта: сучасні виклики та перспективи розвитку». Цікавими та дискусійними були виступи доповідачів І і ІІ панельних дискусій Олега Шарова, Юрія Телячого, Неллі Ничкало, Валентини Радкевич, Петра Лузана, Світлани Жуковської, Наталії Василенко, Лариси Сергеєвої, Олени Шикової, Олени Маковської та багатьох інших, які акцентували увагу слухачів на забезпечення якості фахової передвищої освіти та окреслили вимоги до компетентнісно-орієнтованої підготовки фахівців для сучасного ринку праці.

Номінація нагородження премії «Педагогічний Оскар – 2019» стала справжньою святковою родзинкою поміж навчанням. Досвідом своєї роботи ділилися з присутніми цьогорічні номінанти.

Участь у Парламентських слуханнях 10 квітня «Збалансований розвиток людського капіталу в Україні: завдання освіти і науки» дала змогу директорам долучитися до широкого громадського обговорення ключових проблем освіти і науки, вирішення яких забезпечить збалансований розвиток людського капіталу в Україні та сприятиме створенню конкурентоспроможної економіки, визначенню ключових завдань органів державної влади України, місцевого самоврядування та громадянського суспільства.

0 02 04 4eb3fe04bf7b290d507eaab766b32023256ff87f29e2d74bb79d45111ab309a5 e4d6891d0 02 04 25fdfbd9094d929eeb5dc2fad32ab2c532cab5ced30ac333bbaac491282e58bf a05ad2ce0 02 04 6437e93270a3aaffe9014d51be942d38b65aaf5e4cec6f48fd4f782f8d396e09 5ed3262e0 02 04 474010039bf68f375c7b372722982292fbaefe5c310eafea6fef7a1e21b22fc8 bd50f7110 02 04 5679228e143bc2d8527d2c78fe4f899275dfba589f0c633128dd1c83bed75181 7fe467b50 02 04 94618afb07e663cae0a2795020f998e1a9a430b4627e4e7c2c706aecb411735f 2dfba7170 02 04 f82e4c522c6c84debb197c762c067fcffbc3513ee824b66c4481f6eae2618f70 b25c4f39

Щиро дякую організаторам курсів підвищення кваліфікації ДУ НМЦ «Агроосвіта» та НУБіП України за цікаве навчання, цінні рекомендації та зроблений ще один крок в управлінській діяльності як керівника закладу освіти.

 
Світлана Пилипишин
директор коледжу