Краще один раз побачити, ніж 100 разів почути

Краще один раз побачити, ніж 100 разів почути

id: 1394 
Інші події Перегляди: 1163

Підготовка фахівця – складний творчий процес, у якому чільне місце належить практичному навчанню. Навчальна практика студентів – не тільки важливий підсумок набутих навичок, а й можливість ближче познайомитися з майбутньою професією.

Навчальна практика з дисципліни «Банківські операції» для студентів спеціальності 072 Фінанси, банківська справа та страхування пройшла під девізом «Краще один раз побачити, ніж 100 разів почути». Вперше студенти змогли побачити роботу ПАТ «Ощадбанк» «зсередини», поспілкуватись з провідними фахівцями, поставити питання, які цікавили.

234567

Протягом тижня навчальної практики студенти дізнались про історію Ощадбанку, місію та основні принципи роботи, про складові Маніфесту банку, правила фінансової поведінки та шляхи захисту від шахрайства з платіжними картками, про зміни в стратегії фінансової установи, нові стандарти якості банківських продуктів та обслуговування клієнтів та перспективи функціонування державної фінансової установи у майбутньому, а також ознайомились з основними банківськими продуктами.

Навчальна практика побудована на інтегративній основі сприяє формуванню професійних навичок, допомагає зрозуміти взаємозв’язки дисциплін, що викладаються при фаховій підготовці студентів спеціальності «Фінанси, банківська справа та страхування». Практичне ознайомлення з основами банківської справи допомагає формуванню у студента впевненості щодо своєї фахової придатності, поглибити знання та розширити кругозір знань про свою майбутню спеціальність, кваліфікаційні вимоги, відпрацювати вправи з метою набуття навичок професійного самовизначення, саморозвитку, самовдосконалення, бачити можливість практичного застосування отриманих теоретичних знань.

Загалом навчальна практика у банківській установі була змістовною, пізнавальною та корисною для студентів, які ще раз переконалися, що професія банкіра є цікавою та багатогранною.

Уляна Дудка
викладач циклової комісії спеціальних економічних дисциплін