Тимчасовий порядок проведення практичного навчання студентів, тимчасовий порядок літньої екзаменаційної сесії, атестація педагогічних працівників, допомога медичним закладам у центрі уваги директорату коледжу

Тимчасовий порядок проведення практичного навчання студентів, тимчасовий порядок літньої екзаменаційної сесії, атестація педагогічних працівників, допомога медичним закладам у центрі уваги директорату коледжу

id: 1493 
Інші події Перегляди: 1178

08 квітня відбулося засідання директорату в режимі онлайн з використанням платформи CISCO WeBex.

 3

Директорка коледжу Світлана Пилипишин розпочала зустріч з інформації про нараду керівництва університету з директорами відокремлених підрозділів НУБіП України, яка відбулася напередодні, 07 квітня. В ході наради ректор акцентував увагу на необхідності дотримання усіх розпоряджень, постанов, наказів Уряду, МОН та НУБіП України. Жорстке дотримання колективами правил карантину є головною вимогою сьогодення. Станіслав Ніколаєнко наголосив на необхідності здійснювати дезінфекцію приміщень адміністративних, навчальних корпусів, гуртожитків, у яких проживають студенти та працівники, рекомендував здійснювати дезінфікуючі заходи на прилеглій території закладів.

Наступне питання порядку денного стосувалося організації навчання у дистанційному режимі на час оголошення карантину. Станіслав Миколайович нагадав учасникам наради, що карантин триватиме до 24 квітня 2020 року і на цей період навчання студентів повинно здійснюватися у дистанційному режимі із повним залученням усього контингенту. Головний акцент був зроблений на організації ефективного освітнього процесу з використанням сучасних інформаційних технологій. Також ректор попередив директорів відокремлених підрозділів про можливе продовження навчального семестру. Окремо ректор університету надав директорам ВП НУБіП поради щодо організації ряду нагальних завдань: кадрового забезпечення, оплати праці працівникам, здійснення ремонтних робіт та інше.

Директори відокремлених підрозділів коротко поінформували керівництво університету про стан справ у закладах, які вони очолюють: організація дистанційного навчання, ситуація в гуртожитках, фінансування коледжів, підготовка до ЗНО, профорієнтаційна робота в умовах карантину та інші питання життєдіяльності коледжів.

2

В нараді брали участь перший проректор Ігор Ібатуллін, який акцентував увагу на чіткому дотриманні пункту 4 постанови КМУ № 211 від 11 березня 2020 року, дав практичні поради щодо проведення весняно-польових робіт та процедури списання.

Проректор з навчальної і виховної роботи Сергій Кваша поставив три основних завдання керівникам відокремлених підрозділів:

Проректор з науково-педагогічної роботи, міжнародної діяльності та розвитку Вадим Ткачук дав поради щодо економічних питань діяльності закладів.

Підбиваючи підсумки, ректор Станіслав Ніколаєнко дав ряд доручень керівникам коледжів: взяти під персональну відповідальність контроль за ситуацією в закладах під час карантину; чітко дотримуватись вимог нормативних документів; ефективно організовувати навчальний процес у дистанційному режимі, включаючи проведення практик та сесії.

Відтак перейшли до поточних питань коледжу. Одразу на виконання доручень ректора НУБіП члени директорату обговорили Тимчасові порядки проведення практичного навчання та літньої екзаменаційної сесії студентів ВП НУБіП України «Бережанський агротехнічний коледж». З першим можна ознайомитися за посиланням http://www.batk.nubip.edu.ua/index.php/ua/usi-novyny/52-oholoshennia/1491-oholoshennya-16.html. Проєкт другого був розглянутий і повернений на доопрацювання заступнику директорки з навчальної роботи та завідувачам відділень.

5

Оксана Лещишин, завідувачка навчально-методичного кабінету поінформувала про результати атестації педагогічних працівників. Вона відзначила високий рівень підготовки викладачів, відповідність їх матеріалів вимогам Типового положення про атестацію педагогічних працівників.

Людмила Білан, голова профспілкового комітету доповіла, що профспілка працівників коледжу перерахувала 10 тис. грн на допомогу медичним закладам Бережанщини у боротьбі проти поширення коронавірусної інфекції (для придбання необхідного обладнання та засобів захисту).

4

На завершення наради директорка коледжу дала ряд доручень: заступнику з навчальної роботи Олегу Калаталу, завідувачам відділень Ігорю Буняку, Маріанні Михайлишин, Ірині Терновій, завідувачці навчально-методичного кабінету Оксані Лещишин – вести постійний контроль за дистанційним навчанням, пропрацювати різні варіанти закінчення 2019-2020 навчального року, закінчити роботу над проєктом Тимчасового порядку проведення літньої екзаменаційної сесії та довести його до відома усіх учасників освітнього процесу; заступниці з виховної роботи Галині Процик – тримати на контролі випадки захворюваності серед працівників та студентів; головній бухгалтерці Мирославі Гаховській – зробити фінансові прогнози наповнення спеціального фонду коледжу та найнеобхідніших витрат з нього; заступнику з адміністративно-господарської роботи Петру Жовничу – постійно здійснювати заходи з дезінфекції приміщень, швейцарів та сторожів забезпечувати необхідними засобами захисту.

Олег КАЛАТАЛО,
заступник директорки з навчальної роботи