Директорат: дистанційне навчання, контроль за епідеміологічною ситуацією, курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників

Директорат: дистанційне навчання, контроль за епідеміологічною ситуацією, курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників

id: 1504 
Інші події Перегляди: 1611

27 квітня 2020 року відбулося засідання директорату, на якому були розглянуті важливі питання життєдіяльності коледжу. Отож, уряд продовжив карантин до 11 травня. А далі поетапно відбуватиметься вихід із нього та зняття обмежень. Заклади освіти повноцінно запрацюють аж на четвертому етапі.

Директорка закладу Світлана Пилипишин розпочала зустріч традиційно з аналізу результатів та підсумків дистанційного навчання минулого тижня. Студенти успішно працюють на різноманітних платформах: Moodle, Classroom, Cisco, за допомогою електронної пошти та месенджерів. Викладачі і зараз продовжують удосконалювати свої електронні навчальні курси з метою забезпечення максимальної якості освітнього процесу. Щоб виміряти показник рівня оцінки процесу дистанційного навчання як педагогічними працівниками, так і студентами коледжу, адміністрація запропонувала їм пройти анкетування (автор – Сергій Штогрин, викладач-методист циклової комісії фізико-математичних дисциплін та інформаційних технологій). Результати дослідження допоможуть більш чітко зрозуміти ключові виклики, які постали перед усіма учасниками освітнього процесу, та виокремити сильні сторони, що сприятимуть розвитку дистанційної освіти в коледжі.

IMG 4069IMG 4059

Згідно з графіком освітнього процесу екзаменаційна сесія в нашому закладі освіти розпочнеться з 18 травня і триватиме майже до кінця червня, залежно від курсу навчання студентів. До неї теж мусимо бути готові в дистанційному форматі.

Заступник з навчальної роботи Олег Калатало поінформував про можливості проходження курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників.

IMG 4089IMG 4073

На завершення наради директорка дала ряд доручень: заступнику з навчальної роботи Олегу Калаталу та завідувачці навчально-методичного кабінету Оксані Лещишин – продовжувати вести строгий контроль за дистанційним навчанням, надомною роботою, аби забезпечити облік відпрацьованого робочого часу педагогічних та інших працівників коледжу; заступниці з виховної роботи Галині Процик та заступнику з адміністративно-господарської роботи Петру Жовничу – постійно тримати в полі зору епідеміологічну ситуацію в коледжі, продовжувати проводити дезінфекцію приміщень та території; відповідальному секретарю приймальної комісії Степану Жеребецькому та провідній фахівчині з профорієнтаційної роботи Ользі Процик – підготувати День відкритих дверей онлайн; завідувачам відділень Ігорю Буняку, Маріанні Михайлишин, Ірині Терновій – тримати на контролі плату за навчання студентами, які навчаються за кошти фізичних та юридичних осіб.

Директорат розглянув й інші питання життєдіяльності коледжу.

Галина ПРОЦИК,
заступниця з виховної роботи