Онлайн-вебінар «Проєктування і створення електронних освітніх ресурсів у Науково-методичному центрі ВФПО»

Онлайн-вебінар «Проєктування і створення електронних освітніх ресурсів у Науково-методичному центрі ВФПО»

id: 1862 
Інші події Перегляди: 320

В умовах стрімких змін, що відбуваються в галузі освіти, викладачі мають потребу у додатковому консультуванні щодо актуальних питань організації освітнього процесу та різних аспектів їх професійної діяльності.

З метою ознайомлення з технологічною картою проєктування та створення електронних підручників та посібників за технологією, розробленою у лабораторії інформаційно-ресурсного забезпечення Науково-методичного центру «Агроосвіта» 11 березня відбувся онлайн – вебінар «Проєктування і створення електронних освітніх ресурсів у Науково-методичному центрі ВФПО». Спікерами виступили кандидат педагогічних наук, завідувач лабораторії інформаційно-ресурсного забезпечення освітнього процесу Науково-методичного центру «Агроосвіта» Світлана ЖУКОВСЬКА, методисти лабораторії цифрових та медіа-технологій в освіті Науково-методичного центру ВФПО Олена ІГНАТЕНКО та Віта ПЕРЕВОЗНИК.

23

У роботі онлайн-вебінару взяли участь: завідувачка відділення економіки та прикладної екології Ірина ТЕРНОВА, завідувачка відділення комп’ютерної інженерії та теплотехніки Маріанна МИХАЙЛИШИН, голова циклової комісії спеціальних економічних дисциплін Уляна БУРДАШ, викладачі Уляна ДУДКА, Оксана ПЕТРІВ, Валентина РУДНИК, Ірина Палінська, Ольга ПРОЦИК.

Під час вебінару було розглянуто основні задачі при створенні електронних засобів навчання, можливості різноманітних платформ та інтернет-ресурсів для їх проєктування.

Учасники у чаті відмітили своєчасність та нагальність запропонованої теми методичного консультування, що дає можливість дистанційного спілкування із фахівцями Науково-методичного центру ВФПО.

При підбитті підсумків онлайн - вебінару було визначено, що цифрові навчальні ресурси нового покоління дають змогу здобувачам освіти отримати можливість глибше проникнути в структуру складних процесів і об’єктів, які вивчаються, досягти практично будь-якого ступеня деталізації, включаючи внутрішню структуру процесу, що вивчається, що дозволить підвищити рівень навчальних досягнень.

Валентина РУДНИК,
викладачка циклової комісії спеціальних економічних дисциплін