ЗАСІДАННЯ ШКОЛИ МОЛОДОГО ПЕДАГОГА

id: 460 
Коледж Перегляди: 1797

Творчість, майстерність,

досконалість – це, насамперед,

наполеглива праця

В.Сухомлинський

Згідно з планом роботи навчально-методичної лабораторії 06 квітня 2017 року відбулося чергове засідання Школи молодого викладача, в якому брали участь молоді педагоги коледжу та їх наставники.

Розпочала засідання завідувач навчально-методичної лабораторії Бойко Олександра Іванівна, яка розповіла про професійну компетентність молодого педагога, зазначивши, що успіх інноваційних змін, у першу чергу, залежить від вчителя, його творчого потенціалу, готовності до безперервної самоосвіти.

Для двох молодих педагогів Школа гостинно відкрила свої двері у 2016 році. Вони провели свої перші самостійні заняття, відчули радощі та розчарування. Викладачі Ликтей Галина Володимирівна та Семенова Софія Богданівна за допомогою мультимедійних презентацій розповіли про себе, поділилися враженнями від перших днів роботи, розповіли про труднощі, які виникали. Про тісну співпрацю молодих педагогів з досвідченими викладачами свідчать доброзичливі виступи педагогів - наставників Дворської Людмили Ананіївни, Сновиди Марії Петрівни, Ковальської Людмили Володимирівни та Юдіної Анни Андріївни.

Надзвичайно цікавим був виступ завідувача навчально-методичним кабінетом ЛещишинОксани Михайлівни. Вона розповіла про «теорію поколінь» створену американськими вченими Нейлом Хоувом та Уільямом Штраусом у 1991 році. Ключовий висновок, що ліг в основу теорії: кожне покоління має спільну модель поведінки, не схожу ні на модель своїх батьків, ні на модель власних дітей. Це відбувається тому, що поведінка людини залежить від того, в яких умовах вона жила та виховувалася до 12-14 р. – саме до цього часу ми створюємо систему та ієрархію цінностей, якою керуємося все життя. На формування цієї системи впливають також політичні, економічні, соціальні й технологічні фактори. Ми взнали, що існує декілька  типів поколінь та їхні особливості:

Які вони, сьогоднішні студенти – покоління У та Z?  Більш детально ознайомитись з теорією можна на сайті http://osvita-2020.xyz/2017/02/03діти покоління Z.

Практичний психолог коледжу Лещук Василь Іванович  провів анкетування молодих педагогів - психологічна адаптація викладача-початківця до професійної діяльності. Психолог порекомендував викладачам відвідувати сайт коледжу і проходити психологічні тренінги.

Із заключним словом виступив заступник директора коледжу Калатало Олег Васильович, який зазначив, що тільки поєднання практичної і теоретичної складової  в роботі педагога дає можливість максимально підвищити педагогічну майстерність викладача, як молодого так і досвідченого.

Методист навчально-методичної лабораторії

Дмитрів І. В.