ЧЕРГОВЕ ЗАСІДАННЯ РАДИ РОБОТОДАВЦІВ, присвячене 123 річниці національного університету біоресурсів і природокористування україни

ЧЕРГОВЕ ЗАСІДАННЯ РАДИ РОБОТОДАВЦІВ, присвячене 123 річниці національного університету біоресурсів і природокористування україни

id: 2004 
Співпраця з стейкхолдерами Перегляди: 662

Вимогою часу для закладів фахової передвищої освіти сьогодні є діяльність Ради роботодавців

Цей дорадчий орган сприяє забезпеченню високої якості професійної підготовки фахівців на основі комплексного співробітництва закладу освіти із зацікавленими підприємствами й організаціями шляхом об’єднання інтелектуального потенціалу, матеріальних, фінансових і корпоративних ресурсів партнерів.

Одним із шляхів підвищення якості освіти та зменшення розриву між практичною та теоретичною підготовкою фахівця є безпосередньо тісна співпраця закладу освіти та роботодавця. Саме роботодавець є тією складовою освітнього процесу, яка забезпечує і зміст освіти, і робочі місця для випускників.

2345

Сучасні реалії висувають до випускника низку компетенцій, а саме: фахівець, який здатен приймати рішення та нести за них відповідальність, мати економічне мислення, володіти навичками управлінської роботи, мати ґрунтовну теоретичну та практичну підготовку, вміти користуватися інформаційними технологіями, знання іноземних мов, бути стресостійким і адаптативним. В освітніх програмах підготовки майбутніх фахівців передбачено вивчення дисциплін, покликаних реалізувати комплексний підхід до формування сучасного фахівця. Тому, 26 травня на базі ВСП «Бережанський фаховий коледж НУБіП України» відбулося засідання Ради роботодавців, до участі у якому були запрошені діючі члени ради роботодавців:

6

Відкриваючи засідання, в.о. директора Світлана ПИЛИПИШИН ознайомила присутніх з результатами діяльності закладу за поточний рік, а також звернула увагу на те, що цілі освітньої програми та програмні результати навчання визначаються з урахуванням пропозицій та потреб зацікавлених сторін. Окреслила, що можливими формами співпраці коледжу та роботодавців у межах освітнього процесу можуть бути визначені наступні кроки:

Роботодавці висловили своє зацікавлення у співпраці з освітнім закладом та формуванні конкретних пропозицій щодо змісту освітніх програм після детального ознайомлення з ними.

Під час дискусії було окреслено найбільш перспективні напрямки працевлаштування студентів та визначено, які знання та навички є найбільш потрібними під час їх подальшої роботи.

Учасники засідання обговорили й інші питання сучасного ринку праці, потребу сьогодення у фахівцях, особливості співпраці коледжу з роботодавцями.

Висловлюємо щиру вдячність членам Ради роботодавців Бережанського фахового коледжу за корисну й змістовну зустріч. Переконані, що розвиток партнерства між бізнесом та закладами освіти сприятиме підвищенню якості підготовки фахівців, у чому зацікавлені обидві сторони, а розбудова такої співпраці буде поліпшувати імідж України на міжнародному ринку освітніх послуг.

Уляна БУРДАШ,
голова циклової комісії спеціальних економічних дисциплін