Відокремлений структурний підрозділ

БЕРЕЖАНСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ

Національного університету біоресурсів і природокористування України

A
A
A
МЕТОДИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ ВИКЛАДАЧІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ ЗФПО ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

МЕТОДИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ ВИКЛАДАЧІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ ЗФПО ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

2 грудня 2020 року в режимі відеоконференції з використанням онлайн-платформи Google Meet відбулося засідання обласного методичного об’єднання викладачів української мови та літератури ЗФПО Тернопільської області на тему «Дистанційне навчання як нова освітня реальність: виклики, можливості, досягнення».

Модератор заходу - голова обласного методичного об’єднання Тетяна Бойчук, викладачка технічного коледжу ТНТУ ім.І.Пулюя.

У семінарі взяли участь викладачі української мови та літератури: Оксана Зборівська, Світлана Пилипишин, Галина Процик, Олександра Бойко, Степан Жеребецький, Ганна П’єнтак.

Учасників семінару привітала Ірина Лещик, методист Ради директорів ЗФПО Тернопільської області. Цікавими наробками з питань дистанційного навчання ділилися філологи, учасники семінару. Про організацію дистанційного навчання зі здобувачами освіти з низьким рівнем мотивації виступила Оксана Зборівська, викладачка нашого коледжу, яка наголосила, що дистанційне навчання – це насамперед навчання. Тому процес організації і теорії навчання нікуди не зникають, просто виникла потреба іншого способу зв’язку.

Навчання на відстані стало неабияким випробуванням для освітян.

Нова роль викладача як координатора і коректора, новий статус здобувача. Від студента вимагають, окрім необхідного початкового рівня освіти, особливої мотивованості, самоорганізації, працелюбності. Оксана Мирославівна звернула увагу на те, що причиною низької мотивації є невміння вчитися чи помилки виховного характеру. Якщо і в старшій школі підліток не сформував у себе навички навчальної діяльності, то важливо пройти знову весь шлях їх формування, тобто контролювати процес навчання і враховувати індивідуальні особливості здобувача освіти. Важливо створювати для нього зону розвитку.

Для досягнення максимального результату від дистанційного навчання, доповідачка прокоментувала, що важливо надавати здобувачам освіти постійну підтримку у навчанні та створювати ефективну культуру навчання.

Надайте студентам можливості соціальної взаємодії і більше власного контролю над процесом свого навчання. Навчання у співробітництві – це спільне дослідження, у результаті якого працюють разом, колективно конструюючи, продукуючи нові знання, а не споживаючи знання в уже готовому вигляді.

Отож, дистанційне навчання виявило: є група здобувачів освіти, яким потрібна підтримка, яким складно навчатися в таких умовах. Потрібно посилити мотиваційні моменти. Найкращий результат дає гібридне навчання – коли викладач зустрічається зі студентами в синхроні (наприклад, на відеоконфереції) і водночас застосовує асинхронне навчання (дає можливість студентам самостійно планувати своє навчання, виходячи з тих чи інших умов).

Головне, щоб здобувач освіти пройшов шлях від сприйняття інформації до її розуміння, запам’ятовування, відтворення, використання на різних рівнях. Завдання педагога – зуміти знайти «золоту середину», вибравши правильний підхід до кожного й оптимальні для своїх студентів інформаційні комп’ютерні технології.              

Ганна П’ЄНТАК
голова циклової комісії
гуманітарних дисциплін

Приєднуйтеся до нас

    
Шановні ВИКЛАДАЧІ!
Інформаційні матеріали на сайт Коледжу необхідно надсилати на поштову скриньку
 Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
 

 

© 2024 Your Company. Designed By JoomShaper

Відокремлений структурний підрозділ

БЕРЕЖАНСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ

НУБіП України

Адреса:

 вул. Академічна 20, м. Бережани,
Тернопільська обл., Україна, 47501

 (03548) 2-24-82   096 760 79 16

vp_batk@ukr.net   batcnubip@nubip.edu.ua

 

Національний університет біоресурсів

і природокористування України

Адреса:

 03041, Україна, м. Київ,
вул. Героїв Oборони, 15.

 (044) 527-82-42

 rectorat@nubip.edu.ua

 
 

Навігація